CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2011. augusztus 30., kedd

Pólódíszpárna

Az elmúlt nyár ház-átalakítással telt, s amikor elérkezett a szoba- és addigi bútorok ki és elosztása, elkezdődött a sakkozás. Soma kitalálta, hogy az emeletes ágyon szeretne aludni, amit korábban a lányok használtak. Megkapta. Velünk alszik. Liza szobájába került a hosszabbítható gyerekágy, amelyen Dorka aludt egykor, aztán meg Soma. Egy ágy hiányzott. Mivel ezek a kölkök nagyon gyorsan nőnek, úgy döntöttünk, hogy felnőtt méretű ágyat veszünk egy (akkor) 6 évesnek. Így indultunk az Antikeába. Az üzletlátogatás előtt mutattam kislányomnak néhány lehetőséget, s Ő, talán mert együtt gondolkozunk mindenről, erre a stílusra tette voksát. Az már csak szerencse, hogy ez egy magas ágy, így alatta is lehet játszani, dobozokat elhelyezni. (pl. Barbie-s doboz, na ez volt az a játék, amiről azt gondoltam, hogy nálunk NEEEEEM lesz…. Van. Elég sok.) Tehát volt ágy, nemrég lecseréltük az egykori rácsos ágyból áttelepült kókuszmatracot igazi nagy felnőttesre, megkapta a franciágyon használt ágytakarót (amit jól kimostam és összement), és terveztem néhány díszpárnát rá. Fejben ment is a tervezés, tett nem követte. Egészen mostanáig.

Ismét a szokásos csepeli turkában jártam, ráleltem erre a felsőre, és átalakítottam. Így lett a pólóból párna, ami kacatnak tűnhet a régi, szép, szúette ágyon. Neki tetszik, s ez a lényeg. 
Egérke pedig legjobb barátnőjétől szülinapi ajándék. Egy idős néni készítette 8!!!!! azaz nyolc !!!!! órán keresztül. El tudjátok képzelni?





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest