CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2011. augusztus 6., szombat

Újabb próbálkozás az antikolással

Újra pácoltam, festettem, csiszoltam az itt és itt leírt módon. Duplán. Az egész úgy kezdődött, hogy kicsi fiam, látván az elkészült - általam "antikolt" - asztalkát, igényt tartott arra, hogy az Ő szobájában is legyen kreatív életét segítő „munkaasztal”. Elég csintalan kölök, mindig meglep, amikor kis kezeivel látszólag tényleg nagy érdeklődéssel beleáll valami – sokszor inkább lányosnak mondható – kézműveskedésbe, festésbe, rajzolásba, gyöngyözésbe… így hát indokolt volt, hogy teljesítsem a kérést. Ikeában találtam alanyt, nekiálltam a munkának a maradék festékekből, s ha már így belendültem hát készítettem részére egy kicsi memotáblát is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest