CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2011. szeptember 16., péntek

It's Friday I'm in love...

… a műanyagba. Rágalom!!! Nem kedvelem a műanyag tárgyakat, ahol csak tehetem, helyettesítem, így kerül előtérbe a fa, textil, kő, papír (olló :o)))) stb. Ám ezúttal is léteznek kivételek, mint ezek a gyógyszertárban kapható bőrgyógyász által ajánlott és bevált termékcsalád flaskái. Szépnek látom őket, ha porcelánból lenne, és ráírnák, hogy made by ”híres vagyok, designer vagyok”, akkor milla líráért lehetne megvenni valami elit lakberboltban. (ez nem jelenti azt, hogy ne fordulnék mérhetetlen elismeréssel számos Eva Solo darab felé és vannak olyan üzletek, ahol szívesen költeném a lakberpénzt).  Határozottan praktikus a Zwanzig Kinder mellett a pumpás megoldás, ezért nem dobtam ki. Még a műanyag szelektívbe sem. Leszedtem a feliratot és készítettem két cimkét (Kunstler Script betűtípus) szürkéskék fotókartonra. A fürdetőbe meg a forróvízben feloldott gyógyszertári, csecsemőkortól használt krém található. Na nem én találtam ki. Áááááá, én kentem a kádba, a gyerekre, próbáltam feloldani a fürdetővízben, ami  a legritkábban sikerült, míg Zsuzsi barátnőm javasolta, hogy próbáljam ki a fent leírtakat. Hát azóta ez van. Sokkal kényelmesebb. Na kezdjük is az esti fürdetést….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest