CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2011. október 18., kedd

Verdák



Klasszikus értékekkel és szerepekben élünk a családban, én nő vagyok, Ő férfi. Én hátteret biztosítok, Ő felvértezve vág a nagyvilágnak. Én vasalok :o)))), Ő autózik. Komolyan a fiúk autós génekkel születnek. Ez most már biztos. Autós kisfiúk lesznek. Majd autós srácok, majd nagyfiúk, s amikor felnőttként családjukba kisfiú érkezik, fellélegzik a büszke Apuka, a nagypapák, nagybácsik, jó haverok. Ettől a pillanattól kezdve hivatalosan is lehet autókat vásárolni. Játékot, kicsit, picit, nagyot, irányítóst, fémet vagy műanyagot….. mindenfélét. Meg az igazit is indokolt lecserélni, hiszen nem fér be a gyerekülés, babakocsi. Mert eleinte csak a babakocsit, etetőszéket, összecsukható utazóágyat kell elhelyezni a csomagtartóban egy hétvégi elutazáson. Utána a kis babakocsi és a motor jön, aztán bicikli. Persze lehet cifrázni, esetünkben volt babakocsis, motoros és biciklis korú gyerekünk is egyszerre, szóval valóban indokolt a tágas autó és a csomagtartó :o)))).
A fiúkban az is különleges, hogy ők nem vasalnak, hanem tolnak. Ha egy szőke, hullámos hajú, kékszemű kislány megfog egy játékautót, tuti, hogy vasal vele, előre hátra gurigatja. Egy fiú azonnal, határozott mozdulattal tolja előre, szőnyegen, párnán, hegyen-völgyön, asztalon, hátamon, autós szőnyegen, falon… A fiúk törnek előre. A lányok finom mozdulatokkal haladnak.
Nemrég vateráztunk egy TV szekrényt, a korábbi felszabadult. Jobb ötlet híjján beraktuk Soma szobájába, egyelőre eredeti állapotában, vár rá egy újrafestés. Addig  is feltöltöttem a "média tárolókat". 
Van az a két bizonyos, szinte egyforma, négybetűs élelmiszerüzlet. No az egyikben kértem kenyeres dobozokat (megjegyzem, ha nem hozom el, akkor összelapítják.... ahelyett, hogy valami megoldás lenne arra, hogy újratöltsék, amikor megint érkezik benne az élelmiszer.)
Mivel ezek csak majdnem jó mérettel rendelkeztek, kicsit átszabtam, mértem, snicerrel vágtam, ragasztottam.
Így a megfelelő méretű dobozokat már csak fel kellett öltöztetnem zsákvászonnal, kétoldalú ragasztót használva. A verdák szavakat (több nyelven, more or less)  Viner hand  betűtípusban kinyomtattam 210-es magasságban.
Majd ezen minták felhasználásával ráfestettem a szavakat a kész dobozok elejére. 

Így néz ki az újragondolt Tv szekrény és a sok kisautó tárolásának lehetőségével kezd rend érzésem lenni.

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest