CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2011. november 19., szombat

Memotábla

4,5 éve készítettem egy hasonló táblát a saját családunk részére, s a konyha falán viseli nyomát az adott heti szerteágazó teendőinknek néha az az érzésem, hogy végtelen sorát. Nagyon bevált. Nem mondom, hogy egy outlook naptár, szeretjük, a miénk.
Barátaink is kedvelik, megcsodálják. Én meg szívesen készítek részükre.
Egy kedves, 4 tagú barát-család nemrégiben új otthonba költözött, így Ők is kaptak egy táblát.
Barna páccal kezdtem a keretet, majd kimértem a sorokat, s a nappalijukban fellelhető falfestékekkel és színekkel dolgoztam tovább magán a parafán. Maszkoltam, 2 x festettem.
A család tagjainak nevét és a hét napjait kinyomtattam...
... majd indigó használatával felrajzoltam a táblára és végül ecsetfilcet segítségével kitöltöttem a betűket, duplán, így szebb lett.
Egyszerű mezei spárgával körberagasztottam és a függőleges elválasztásokat elvégeztem.
Egyszerű, nagyszerű, hasznos. 

Köszönöm a hozzájárulást a közléshez.

Na mit vesztek észre?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest