CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2011. december 12., hétfő

Titi hópihéje

Van ám nekem egy kis barátnőm, Titi. Összefonódunk, hiszen Anyukájához nagyon régi barátság fűz, s Titi meg az én lányaimnak is barátnője, öccse, Márkó pedig kisfiamnak barátja lett, így barátság vesz bennünket körül lefelé-fölfelé-keresztbe. Titi, még arról is ismert, hogy szenzációs érzéke van a kreatív tevékenykedéshez, alkotáshoz, meg szereti a könyveket is, így bőven akad közös témánk. S számomra kiváltságos, mert Ő az első életemben, akit 1 napos korában láthattam.
E csudiszép hópihe készítését Tőle tanultam…. hát kérem szépen túlnő a next generation rajtam :o))))
Annyira szép, hogy csak azért osztom meg Veletek, hogy a Ti otthonotokat is díszíthesse. Figyelem!!! Egyszerű elkészítése semmilyen körülmények között nem csorbíthatja a szépségét.

Tehát szükséges kb. 5 perc (nekem csak a fényképezés miatt tartott tovább), 6 db A4-es fehér papír, olló, ragasztó, kicsi tűzőgép, egy darabka fehér szalag.
A papírt összehajtani, négyzetkészítés legegyszerűbb módján.

A felesleget levágni, jó lesz az a bevásárló listához :o))). 
 Az átló mentén újra félbehajtani.
 4x bevágni nagyjából egyforma sávokat alkotva, a behajtott résztől kiindulva.
Kiteríteni, szépen elsimítani a papírt.
A bevágásokat egymás felé fordítani és a csücsköket összeragasztani, s ezt felváltva, forgatva megismételni...
...míg elkészül ez a darabka.
Ezt megismételni 6x, majd 3-3-at összetűzni (lehet ragasztani is, de én tutira mentem).
Végül a csücsköket felváltva egymáshoz illeszteni, s összetűzni, (ez lesz a hópihe közepe) majd a két 3db-os részt oldalt.
Hogy érzékeltessem méretét, mellé helyeztem egy mécsest.
Hozzátűzni egy szalagot és learatni a babérokat.
Köszönöm Titi, imádlak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest