CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2012. február 7., kedd

3 in 1 / Part 1.

Az előkészületek és a menükártya után következzen az ültetőkártya.
Ez a ki hova üljön dolog aztán mókás sakkozás, tervezés és módosítás. Na nem nekem, hanem a párnak, kitalálni, hogyan ideális a vendégsereg ültetése. Majd jönnek a változások, lemondások, s az újratervezés. (Ha meg nagyobb a létszám, hát az főleg izgalmas).
Lenyúltam egy ötletet, de bevallom, magamat utánoztam le. Ugyanis a saját esküvői vacsoránkon is ezt a 3 in 1 megoldást készítettem, s a legnagyobb örömmel ajánlottam a menyasszonynak, hogy legyen Náluk is ilyen.
Ez a terített asztalra elhelyezett mécses, ugyan nem kártya, de ültetést segítő eszköz, mert minden kedves vendég neve szerepel rajta, másrészt hangulatos asztali dísz, ahogy a meggyújtott mécsesek az egész asztalt szebbé teszik, harmadrészt meg személyes kis ajándék. 
A mécsestartó az Ikeában vásárolható. A neveket kontúrfestékkel vittem a felületre.

Következik 3 in 1 / Part 2.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest