CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2012. február 12., vasárnap

DIY Esküvő - Zárszó


Hát itt a vége, fuss el véle. Elégedett volt az ifjú pár, s én ekkor éreztem, hogy átszakítottam a célszalagot.


Emlékeztek még? Így kezdődött. (a terem táblájára ez, némi kiegészítéssel felkerült krétával, de azt már tényleg privátnak vélem). 

Így folytatódott…


Nagyon kedvemre való munka volt. Én voltam a Mädchen für alles. Szeretném az ifjú házasoknak még egyszer megköszönni a lehetőséget, valamint azt is, hogy szabad kezet kaptam, mindenben, s abban is, hogy bemutassam.
Köszönöm ezúton is Bence és Csaba közbenjárását, mert virág és borostyán nélkül mit érek én.
Ám a legeslegjobban a családomnak vagyok hálás, ugyan vasalt ingből, esti meséből és húslevesből kijárt ebben az időszakban is, de voltak napok, amikor a rumli nyert velem szemben itthon.
Azt csak remélem, hogy hozom még ilyen helyzetbe népes családomat :o)

1 megjegyzés:

  1. Drága Kiki!
    Meghatottan olvastuk a bejegyzéseidet, újra éltük azokat a napokat, persze ahogyan akkor, mi éreztük. De az, hogy megismerhettük a Te gondolataidat is arról, hogy hogyan élted meg a munkálkodás napjait...mit mondjak, fantasztikus. MI köszönjük, hogy így is emlékezetessé tetted nekünk ezt a napot!
    u.i.: Barcelona fantasztikus volt, legközelebb mondjuk Taiföld?:-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest