CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2012. február 6., hétfő

DIY menükártya


Az előkészületek, ötletelés, inspirációs anyagminta után kezdett összeállni a fejemben, hogy mit is szeretnék. Elkészítettem a menükártyát. Ez egy kedves gesztus a vendégek felé, akik névre szólóan kaptak „jó évágyat” kívánságot és az ünnepi menüt olvashatták lapon. A korábban bemutatott helyszínképek alapján és a pár stílusától távol álló csillogó-villogó dekorációs elemek helyett a natúr ünneplőbe öltöztetése mellett döntöttem.
Szükség volt tehát zsákvászonra, ezt méretre vágtam, kivasaltam, s a széleken néhány szálat kihúztam.
Ráragasztottam az örök megmentővel, kétoldalú ragasztóval a kinyomtatott menükártyákat olymódon, hogy kb. 1 mm ragasztó a szélen maradjon. Ez munka közben alakult ki, kívánta a fehér papír a keretezést, amit egyszerű hímzőfonallal oldottam meg.  
 S a sarkokra meg felragasztottam a mohaszivecskéket. 
DIY esküvő - menükártya
Egyszerű és nagyszerű. Benne volt minden tömören, a figyelmesség a vendégek iránt, a szerelem jelképe, a természetesség a zsákvászonnal és a mohával, s a zöld szín, ami az életet jelképezi, s ellensúlyozni kívántam a terem markáns padlizsánlila színét.
Szép lett. A vendégeknek is bejött, mert egyet sem hagytak távozáskor az asztalon, talán egy kis emlék a napról.
Folytatás következik az ültetőkártyákkal. Itt és itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest