CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2012. április 4., szerda

Fonal tojás


Másolás. Utánzás. Plágium. Ctrl c….. Semmilyen körülmények között nem feszegetném az aktuális történéseket, csupáncsak gondolkoztam valamin, már azóta, hogy belevágtam a bloggerkedésbe, s láthatóvá tettem mindazt, amit készítek.
Amikor valaki teljesen rákattan egy témára, elmerül valamely ténykedés, elmélkedés legmélyebb bugyraiban, meggyőződésem, hogy számos alkalommal valóban kitalál, kigondol, elkészít valamit, netán azt gondolván, hogy ő most aztán „felfedezett” valamit…. aztán rájön, hogy ez másnak is eszébe juthatott. Sőt jutott. Na így vagyok én számos kreatív alkotásommal. Mert kísérletezek, kipróbálok, inspirációkat gyűjtök, majd azt továbbgondolva készítek valamit…. s egyszer csak szembejön, más is megalkotta. De akkor ez most másolás? És ki másolt kit? Utánzott-e egyáltalán bárki is bárkit? Ha tényleg azt gondolom valamiről, hogy hű, ezt én még így nem láttam… majd kiderül, hogy nem én vagyok az egyetlen… nem szaporítom a szót…. a piñata készítést továbbgondolva a lufira nem papírt, hanem fonalakat helyeztem. Így készültek a fonaltojások. Majd a szokásos szörfözés során nagyon sok hasonlót láttam. Hát ez van.
Készítettem csirízt, belemártogattuk a fonalat, nagyon szöszölős, aztán hagytuk megszáradni, majd lufi kipukkasztása, néhol a tojás behorpadt, de azt ki lehet egyengetni, a száraz csiríz meg száll mindenfelé… de megéri. S még van idő elkészíteni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest