CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2012. szeptember 5., szerda

Újságtartó

Ez a láda valamikor hozzám került, naná, hogy maradt. A hálóban található asztalkát szeretném átfesteni, kiválasztottam hozzá egy zöld színt. Próbafestést végeztem ezen a ládán, hogy mennyire illik a kiválasztott szín a háló falszínéhez. Nem rossz…
A kanapéhoz viszont tökéletesen passzol. 
A szokásos, már többször leírt módon tisztítottam, csiszoltam, festetettem, visszacsiszoltam… azért annyira komolyan nem vettem, mint a bútoroknál.

A festéket a Baumax-ban vásároltam, színes zománc selyem matt barna (készen, R860414D) és zöld (R865210T).



A végeredmény a nappaliban elhelyezett kopottas láda, benne "I love zsákvászon"-nal bélelve az imádott magazinok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest