CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2013. január 15., kedd

Szaki és a háztető



A szaki én lettem. Az előszoba felújítása során új színt kapott az ajtó, a korábbi mahagóniból fehér lett, az egykori ajtótömítés meg kicsit sem passzolt ehhez. Így elindultam, hogy a közeli kis és nagy barkácsboltokban beszerzem azt a nyavalyás gumit. Sehol semmi. Az áruházi fickók próbáltak rábeszélni az öntapadós megoldásra. Eeeeembeeer, szőke vagyok, de…. az nem játszik, az a cug ellen való, ez meg nútba kéne, hogy bemásszon. Asztalos ismerősünk lett a telefonos segítség, és 1 perc alatt megoldódott minden, elmentem SCH-ba, az csak egy köpés nekem, és vettem egy jó nagy tekercset a háztető becenevű EV680 ajtótömítésből. Amennyiben valaha hasonló cipőben jártok, hát most már tudjátok mi a megoldás.



Tömítés nélkül:

Tömítéssel:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest