CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2013. február 19., kedd

A Valentin nap



nálunk idén elmaradt. Ez a nyamvadék influenza engem sem kímélt, s Ő meg helyettem állt helyt az elmúlt héten. Egyébként ez a bizonyos nap pont annyira érdekel, hogy semennyire, hisz érzéseim töretlenek s nem 24 órára koncentrálnak. Ma úgy döntöttem, hogy meglepem, mert hálás vagyok Neki. Így van egy kis új dekor (az adventi a dobozokba került…) és készítettem egy tortát. Na erről meg Tchibo tehet - mert betegen azért lehet szörfözni - s ott meg édes bűnbeesés kellékei :o)))))
Köszöntjük a Zsuzsannák népes táborát. Remélem érzitek a jácint illatát.


 
 

Sörösüveg meg nyomottmintás papír.



Ja és készítettem pompomonokat, most a zöldet szeretem, meg várom már a tavaszt, mert fázom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest