CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2013. március 20., szerda

A drága fogas


Ezt a fogast is vateráztam, 300,-Ft-ért. Akkor még azt gondoltam valamelyik lány szobájába kerül, végül mégis Soma kapta, jó lesz az majd tornazsáknak és egyebeknek. Tetszik hogy kopottas, csak kicsit megcsiszoltam, nem töltöttem ki fatapasszal a lyukakat, tudom lehetett volna, mint ahogy átfesteni is… de ez most így jön be, csak az akasztók kékültek. Mint mi a méregtől…..
…minden tárgynak van története – klisé. Mégis igaz. Ez a tárgy elnyerte a nagyon magas árat, a nem merem leírni, hogy mennyit, s ezáltal az összes addigi vaterás „de jó üzletet csináltam” leütésem borult. Ő, akire az áru budapesti átvételét bíztam, s akire ez nem jellemző, bezárta a kocsiba a kocsikulcsot, így állt az Andrássyn, kulcs bent, pótkulcs nyente, parkolás pereg…. majd megérkezik – hívásra - egy szaki, kinyitja a kocsit… s tartja a tenyerét. Hát ez olyan lúzeres volt. Pedig jól indult…. 300,-Ft-ról :o)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest