CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2013. április 18., csütörtök

Barackvirág utca és madáritató



Éltem Bethlen Gábor utcában, ezt követte Kossuth Lajos, majd jött Bartók Béla és Katona József….és jön a szirupos rész. Barackvirág utcában lakom. Ennél kedvesebb nevű utcát el sem tudtam volna képzelni, amikor 8 hónapos terhesen, egy április napon megálltam a kisautómmal a kerítés helye előtt a sárban és a vakolatlan házat nézve vigyorogtam, mint a tejbe tök, mert tudtam, hogy attól a pillanattól kezdve sok minden megváltozik. Vidéki lettem. És házas, immáron duplán :o))))
Méltán az utca nevéhez ültettünk hát barackfát. Azóta megerősödött és már szüreteltünk róla. Most pedig egy nagyon egyszerű és praktikus madáritatót készítettem röpke időre beröppenő vendégeink részére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest