CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2013. június 12., szerda

Kőburkolatot szeretnél?



Egy házat befejezni nem lehet, csak abbahagyni :o)))) Amikor már jól állunk, jön valami kis huncutság. Most éppen úgy alakult, hogy védekező álláspontra kerülvén egy szakaszon a korábbi kültéri burkolat kényszerű feltörését egy teljesen másfajta lerakása követte. Na ezt nem mind én, én csak remek teát és kávét főztem a legprecízebb és legmegbízhatóbb szakembernek, aki már sokadszorra vitte véghez az elképzeléseket, s a házépítéstől, -bővítéstől kezdve a mosdólefolyóba esett fülbevalóm megmentéséig mindenhez ért. Zsoltra bárkinek szüksége lehet, akinél aktuális szívesen megadom elérhetőségét.

Az italok mellett a beszerzés is nekem jutott, de no para, kocsiba bepakolás, aztán meg ki, van ám talicskám is, én így szálkásítok.


Ez az új burkolat, andezit. Azért tetszett meg, mert hozzáképzeltem a természetet és tényleg a legjobb választás. Mindennel barátságban áll, bírja a szélsőséges időjárást, kiegészíti a fát, a zöldet. Nem csúszik rajta a cipő, könnyen lehet söpörni, s időnként még felmosást is kap. Ezek voltak a személyes tapasztalatok. Ajánlom.
Figyelmeteket szeretném felhívni beszerzési forrásomra, ahol türelemmel, szakértelemmel segítik a választást. A tavalyi első fordulót megelőzően kicsit más volt az elképzelésem, a helyszíni tanakodás végeredménye a fenti. Bárkire rátörhet a kőrakás, irány a Frédi-Béni kupac.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest