CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2013. december 2., hétfő

Terasz styling



Tegnap, az első adventi vasárnappal beléptem a dekor menyországba. Minden évben, minden nap ezekben a hetekben alkotunk, díszítünk, teszünk, készítünk, adunk, hallgatunk, karácsonyi meséket olvasunk. Egy kicsit összezárunk mi öten. Ezek a várakozással teli hetek legalább annyira meghittek, mint a karácsonyi napok. 
A mai szépítésem alanya egy fém ablakkeret. Apródon találtam, 2-t árult együtt az eladó, van tervem az egyikkel. El is kezdtem a felturbózást, de valahogy nem az igazi, apai segítséggel folytatom majd. Nem mostanában….
Ha már így alakult, hogy ketten jöttek hozzánk, készítettem egy kis téli-karácsonyközeli hangulatot a bejárati ajtó mellé a teraszra.

Mohával felöltöztettem a keretet, ráhelyeztem a szénabálára, nem maradhatott el a kedvelt zsákvászon sem. Koszorú imádatom már ismert, összeszedtem néhányat a teraszról, házból, egymásra rakva „koszorú” karácsonyfát találtam ki. Tetejére még hiányzott egy legkisebb, azt mohával körbefuttatatott szivacsból alkottam.

Jó erre a hangulatra kilépni a bejáraton, jó innen benyitni a mézeskalácsillatba.
S végül Soma hóembere, by Soma.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest