CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2014. január 31., péntek

Win-Win Futás - JAN



Karácsony előtt 2 héttel - egy reménytelen napon - elhatároztam, szilveszterkor kimondtam, most pedig leírom: idén futok 2014 km-t.

Futok, mert futni jó, agymosás és remek alkalom ötletek születéséhez :o)
A képlet egyszerű, napi kb. 5,5 km-t kell futni. Én kétnaponta szeretek futni, ami ugyan rendszertelenül jött össze januárban, mégis hihetetlen motiváció volt az elhatározásom, nem legyinthettem, mint évek óta számtalan alkalommal, hogy na majd este, na majd holnap, na majd az akármi után. Mentem és kész. 

A megtett km-ek mögé teszek egy anyagi ígéretet is. Minden km 5 Ft-ot ér, a lefutott km-ek által összegyűlt összeget szándékomban áll eljuttatni a Tűzoltó utcai Gyermekklinika javára. Bárhova lehetne, ám én itt fordulok meg a középső gyermekemmel. Esetemben reményeim szerint 10.070,-Ft-ot gyűjtök. Ez talán még a WC papírra sem elég… ám van hitem abban, hogy csatlakoznak hozzám kocogók, futók, futóbolondok, ismerősök és ismeretlenek. Így összegyűlne akkora összeg, ami már jobban látható :o))) A férjem már csatlakozott. 

Statisztika:          125,3 km     /        626,5 Ft
                            15 alkalom (min. 5 km, max. 13,2 km)
Jól érzem magam a bőrömben, még jobban, soha nem futottam ennyit januárban. Igaz kedvező volt az időjárás, csak a végére jött be hó és hideg. Sebaj. Volt egy cipőcsere, mert tönkrement az előző, ezúttal Asics Tiger lett a befutó (a korábbi Saucony és New Balance után) . Mintha a lábamra öntötték volna, már van benne 100 km. Edzéstervet nem követek, futok és kész. Egyelőre nem az időre megyek, hanem az örömre. Futok focipálya körül, földúton, járdán, terepen. Mikor mihez van kedvem.

Néhány nappal szilveszter után fedeztem fel, hogy ez a 2014 km másoknak is eszébe jutott, a BSI-n van infó. (ez már csak ilyen, mint amikor elkészítek valami különlegesnek vélt DIY alkotást, aztán kiderül, hogy már mások is megalkották… úgy látszik, a gondolatok, érzések, ötletelések a hasonszőrűeket a világ bármely szegletén egy irányba mozgatják :o)))
Egy a lényeg, Te aki bármennyit is futottál már idén s futsz még az elkövetkező 11 hónapban csatlakozz a kezdeményezésemhez! Legyen minél több km és Ft a futózsákunkban! Mindenki kütyüvel fut, így könnyen számon tartható. (Én jelenleg Nike running-ot használok)
Minden hónap utolsó napján lesz Kreatanyán infó és a Win Win futás 2014 facebook oldalon.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest