CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2014. február 26., szerda

FFF



Amikor éppen nem mást csinálok, hát festek-futok-fordítok…
Régóta érdekelt, hogyan mutat 4-5 szín egymáshoz közeli, azonos méretű területet kitöltött alkalmazása. Amolyan hányaveti módon, semmilyen szabályt nem követve festettem a nappali szürkés árnyalatait és kanapénk mintájának zöldjét a vászonra. (a fotón ugyan nem látszik minden szín, itt azonban igen).
30cmx40cm-es alapra berajzoltam a háromszögeket, próbáltam ellesni, hogyan érdemes a színek arányát betartani… a vége azonban az lett, hogy összevissza kentem a háromszögeket. Érdekes lett a végeredmény, el tudom képzelni egy modernebb lakásban éppúgy, mint valamiféle eklektikus, bohém stílusban, vagy retró feeling mellé. Csak a színeket kell jól kitalálni. Szörfözve láttam már falfelületen, életben egészen különleges, talán kicsit bevállalós.
Na ennyit ma ez ecseteknek, már kezdtek bepókhálosodni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest