CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2014. február 21., péntek

Soma kishajói



„Anya, vehetek papírt a nyomtatóból?” „Persze, persze”, mondtam, válaszoltam ugyan, de ebben a perszeperszében valójában a laptopot püfölöm volt benne, mert szeretném befejezni az anyagot, benne volt a gyorsan kihasználom az időt, mert 2 tornán, s csak 1 van itthon, benne volt a még van 1/2 órám, míg indulni kell, benne volt a jaj már csak félórám van… Egy dolog nem volt benne, hogy 200%-kal a kisemberre figyeltem volna. Aki, mire kimentem a nappaliba akkurátusan hajtogatott 16 kicsi és egy nagy csónakot, s szépen elrendezgette őket. Majd fülig érő mosollyal várta a nagy dicséretet, az elismerő visszajelzést, s kérte fotózzam le s tegyük fel a blogra. Mert Ő annyira bölcs. Én meg lesüllyedtem a garázsba…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest