CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2014. március 21., péntek

Kreatanya a Kisvillában


A mai Kisvilla tavaszköszöntő, itt-ott már húsvétra hajazó börze rám eső része képekben:
Virágcserép forinthúszért, akrilfestékkel rámentem, majd táblafestékkel „cimkéztem”. 
Zsákvászon, mint mindig, fehér festékbe kevertem napsárgát, s lett ez a csudiszép szín. Betűk, nyomtatás, olló, stb.
Olcsó képkeret, elkezdtem kicsit lecsiszolni, szétesett. A gagyi az gagyi. Festettem, lenvászonra meg nyuszit.
Ebben feloldódom, elmúlt az egész húzós hét fáradalma.
 





Kommentjeim:
  • Köszönöm a Schmidt családnak, hogy éppen ma látták vendégül Somakomát, aki nagyon jól érezte magát és köszi Dorka, hogy átsétáltál (ezzel a 2 kedvességgel a mai 20 helyett csak 16 alkalommal tettem be a slusszkulcsot a likba, s indítottam szép kis autómat)
  • Gratulálok Lizának, aki prózában jeleskedett s mindannyiunkat megnevettetett.
  • Hát a Kisvilla az önmagáért beszél.
  • És nagyon hálás vagyok Neki, mert egy kreatív földönkívülivel nem mindig könnyű együttélni.
  • Isten éltesse jó soká Esztert, aki pont olyan, mint a tavasz első napja.
  • Nagggggyon szeretek fényképezni. (Hiányzik a nagy objektív :o((( )
  • Olvassatok egy kicsit, van benne egy érdekesség: itt. Kitaláltátok, hogy mi? (olvashattok mást is, Fészekben és más rovatban is)
  • A héten nem futottam és már péntek van, s ez nagyon gáz. 
  • Az utolsó fotón látható ág a kertből való, és megállok meg mosolygok, mint a tejbetök, ha elmegyek a fa mellett, mert ez az intenzív illat csak néhány napig adatik. Heni szállj gépre és gyere!!!!!! Tényleg itt a taaaavvvvaaaasz!!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest