CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2014. szeptember 28., vasárnap

Dália para és 8 fotó



Esküvői és vacsora helyszínt dekoráltam tegnap. Sok részlet, sok információ tartozik még a történethez, amiről hamarosan beszámolok. Addig csak annyit, hogy ma reggel vallottam be a menyasszonynak, hogy az általa kívánt színű, méretű dáliákat, amelyekhez kifejezetten ragaszkodott, s amiből a csokrát is készítettem, csak 4 nappal az ünnep előtt találtam meg, addig futottam elég sok kört és volt némi izgalom, ám biztos voltam abban, hogy lesz megoldás, mert sosem adom fel.  Egyelőre íme 8 fotó, részben arról a bizonyos dáliáról (a Vőlegény kitűzője és a Lánykák csuklódísze, mert a csokrot elfelejtettem lefényképezni :o((((), és az elképesztő hangulatról. Nagyon jó érzés volt együtt élni a projekttel. Isten éltesse jó soká Juditot és Tamást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest