CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2014. szeptember 17., szerda

Tikkurila + Annie Sloan



Már megint belebotlottam egy kedvező áron kínált szekrényajtóba, az Ikea kiárusításán. Mint jól látható 690,-Ft-ot adtam érte. 
A belső részét lecsiszoltam, nem voltam elég bátor, hogy mindenféle előkezelés nélkül felvigyem a táblafestéket. Persze használhattam volna Otex-et, de az nem volt itthon, csiszológép meg igen. 
Utána felvittem ecsettel a fekete imádott festéket, hengerrel egyenletessé tettem.
Száradás után a szegélyre Annie Sloan került, Paris Grey, lustaságból nem használtam maszkolószalagot, sima A4-es papírt nyomtam a szélekhez, hogy ne kerüljön a feketére a szürke a majdani találkozásnál. 
Aztán már csak a viaszolás következett, sima, s végül a barna. S kész is. Viszem a következő esküvőre :o)))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest