CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2014. október 20., hétfő

Azért vannak a jó barátok...



... hogy együtt bulizzanak fergeteges hangulat közepette, 50. születésnapot köszöntve. Szombaton háttérhangya és aktív résztvevő is lehettem egyben Tibi King barátunk kerek szülinapi buliján. Szívesen írom, hogy mekkora ereje van annak, amikor több, mint 100 felnőtt (dolgozó, családos) mindent félrerakva a legnagyobb örömmel és szeretettel veszi körül a Főszereplőt, aki fáradhatatlanul végigmulatta az estét, gitározott és énekelt és táncolt. Köszönjük Neki a szuper hangulatot, valamint a többi háttérhangyának, a Blúzerz és az 5.c. zenekaroknak, a táncos(jó)lábú Anyukáknak, a DJ-nek és a Fotósoknak, de mindenekfelett az én drága Lívia barátnőmnek, aki szíve-lelke volt az egész összejövetelnek, s szervezte egybe a családot és a sok barátot. Isten éltesse az Ünnepeltet jó soká!!!

A koncepció pusztán arra irányult, hogy a művelődési ház nagytermét tegyük hangulatossá, ne ússzon fényárban a helyiség, hogy az asztaltársaságok beszélgetését, a táncparkett aktív használóit ne feszélyezze a sok fény. Így rengeteg mécses és lámpás mellett döntöttünk, a társaságokat pedig az egyszerűség kedvéért, ha nem is név szerint, de asztalonként „ültettük”. Ehhez meg mindig jól jön az "asztalszámozás", ami ezúttal "asztalelnevezés" volt, egyszerű mezei befőttesüveget öltöztettem mohával, bele a tömbgyertya került. Jedlikes barátság a miénk, ezért ezt a két fotót nem hagyhattam ki :o)) Levél formára vágott rétegelt lemezre festettem a neveket. Az ősz jegyében pedig az évszakhoz passzoló hangulati elemekkel, élőnövényekkel, friss ágakkal, termésekkel díszítettem. I love zsákvászon is mindig jól jön.
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest