CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2014. december 1., hétfő

Szép Advent 2.


Adventi naptár izgalma lengte be a hétvégét. Soma számos alkalommal bepróbálkozott, hogy kiszedje belőlem, mi lesz a meglepi, mialatt a lányok meg fegyelmezetten várták a ma estét. Az ötlet már a fejemben volt, csak éppen ezúttal is az utolsó pillanatra maradt a kivitelezés. Konkrétan az első csomag kibontását megelőzően 2 órával álltam bele a munkába.

Hetekkel ezelőtt vettem 1.000,-Ft-ért Ikea Fynd-en egy kerek asztallapot (Vejmon), fúrtam rá 24 lyukat, lefestettem Annie Sloan old white árnyalattal, megcsiszoltam néhol, viaszoltam átlátszóval és itt-ott sötéttel, belecsavaroztam a foganytyúimat, 24 adagra osztottam a 350 db-os puzzle-t, becsomagoltam, ráragasztottam a maszkolószalagot, ráírtam a számokat, átkötöztem a zsineggel, felakasztottam őket, odatámasztottam a konyhapulthoz… ennyi. Azért a hagyományaink kedvéért kiraktam a 11 éves puttonygirlandot is, no abba megy a napi csocsi, a puzzlekirakás meg egyre izgalmasabb lesz. No ennyi mára.



A mai hallgatnivaló

Annie Sloan (web és FB). Köszi Enikő a gyorssegélyt :o)

Holnap találkozunk!

3 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik, ahogy megteremted az igazi adventi hangulatot. Nálatok akkor ezek szerint nem az angyalok hozzák az adventi naptárat? és mi a helyzet a karácsonyfával/ajándékokkal? köszönöm, ha elmeséled!:)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Kati, köszönöm, hogy betértél KreaTanyára és követed az adventünket. A naptár "publikus", tudnak a gyerekek arról, hogy én készítem. A fa december 24-e reggelre érkezik (éjjel :o) háziasszonyi praktikus okokból), az ajándékot a Jézuska hozza, mialatt mi a Pásztorjátékon vagyunk a templomban délután, amelyen ők is fellépnek. Aznap ötösben töltjük az ünnepet, a következő napokon találkozunk a család többi tagjával, barátokkal. Ez nálunk bevált. Ugyan van benne kompromisszum, de kevésbé rohanós így az ünnep.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest