CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2015. március 8., vasárnap

Art deco farsang

Az elmúlt héten a Kisvilla falai közé visszatért a ’30-as évek hangulata. Nem volt nehéz dolgunk, az épület remek hangulatát csak fokozta a farsangi készülődés és dekorálás. Az art déco világát próbáltuk visszaidézni, azt hiszem egész jól sikerült.

A felirathoz ingyenesen letölthető art déco betűtípusokat kerestem, a szöveget azokra beállítottam és a laptop képernyőjéről szabad kézzel rárajzoltam a táblára.


Couventy Garden
Upper east side
Michelle FLF
Soerjapoetera
Party At Gatsby

A geometrikus minták, az arany és fekete adta magát, a gyöngy az akkori divat elengedhetetlen kiegészítője. Ezért használtam gyöngyház színben óarany, krém és matt fekete pompomt, rojtfüzért és kreppcsíkokat. Befőttes üvegeket lefújtam fekete spayfestékkel (Super spay very well RAL9005M), és a csokrokban is igyekeztem az akkori hangulatot idéző hozzávalókat, az elegáns kálát és aprófejű rózsát alkalmazni. Összeállt szép egységgé a fali és asztali dekor. A álarckészítéskor is fókuszban a fekete, az arany és a gyöngy állt, utóbbiból öntapadós változattal alkottunk.

Egy személyes megjegyzés: sosem gondoltam volna, hogy valaha feketét fogok használni dekoráláshoz (a táblafestéken kívül), be kell látnom, tévedtem, minden korábbi fenntartásom ellenére szerethető és igen látványos.

A bulin sajnos mi nem tudtunk részt venni, így lemaradtunk egy időutazással jellemezhető fergeteges hangulatú estéről. Jövőre bepótoljuk.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest