CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2015. december 1., kedd

Szép Advent 1.


A gyermekeim készítették :o))) 

Adventi koszorú. Megbabonázott a tevékenység, amikor 11 évvel ezelőtt nagyobb mennyiségben kezdtem el készíteni a családnak és a barátoknak. Mintha valami megfogalmazhatatlan erő elindulna onnan mélyről, belülről és a két kezemig meg sem állna. Idén minden eddigit felülmúltam, még több családhoz, közösséghez jutott el így vagy úgy, de általam a várakozás heteinek szép jelképe. Készítettünk multis környezetben és kiscsoportos workshopokon, a három gyermekem osztályában, és a mosógép tetején az én alkotósarkomban, a szeretteinknek és ismerőseinknek. Az idei nyerőszám: a 217, ami azt jelenti, hogy közel ennyi otthonba viszi a fényt a négy gyertya. Így méltán vagyok büszke arra, hogy az egykor naiv lelkesedésemmel elkezdett folyamat lavinaként zúdul, s fertőz meg körülöttem sokakat, s lehetek e szép hagyomány tettlegességig fajult hírnöke. Köszönöm mindenkinek, aki visszatérően vagy újonnan bizalmat szavazott, engem választott, ajánlott, segített e szép nagy szám elérésében. Nagyon megható volt olvasni a sok visszajelzést, FB-n, emilen, sms-ben, köszönöm. 

Örüljetek! Szép adventet Mindenkinek!

Idén egy koszorúval kevesebb készült :o(

Telenor




KisVilla
KisVilla - 10 minutes to start :o)
3.a.
4.a.

6.f.
Hű de vidám vagyok :o)))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest