CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2016. január 10., vasárnap

Karácsony (Vízkereszt) után...

Vízkereszt helyett ma bontottuk le a karácsonyfánkat, így búcsúzunk az ünneptől. Noha nem teljesen, mert a lakásdekorok egy része még marad, sebességemet ismerve legalább húsvétig, sebaj, olyan gyorsan elröppent az ünnep, jó még élvezni a díszek látványát. 
Egyúttal megragadom a pillanatot, hogy néhány munkafotóval is lezárjuk a karácsonyi ünnepeket.

Ezúton is köszönöm még egyszer a lehetőséget az Antenna Hungária Zrt-nek és Juditnak. A közel 500 fős családi rendezvény dekorációját én készíthettem. A rendelkezésre álló lehetőségek alapján alakítottam ki szolid hátteret a programhoz. Az ünnep klasszikus színeihez nyúltam, így a piros, zöld, krémfehér került előtérbe, s hogy ne bújjak ki a bőrömből, alkalmaztam borostyánt, mohát és fenyőágakat, az oszlopok tetején, az asztalokon, meg itt-ott. 



Belógattam tobozokat, fújtam hópihéket. A4-es fóliára felrajzoltam hópihét, körömvágóollóval kivágtam, majd odatapasztottam a DIY stencilt a felerősített szalagokhoz, fújtam, így dobtam fel egy kicsit az oszlopokat. 





Nem hagytam üresen a rendezvényt lezáró korlát talapzatát sem. 


A regisztrációs asztal éke: 


Garázsparty :o))) 50 db asztaldísz koszorúval. 


A Köszönöm Tesómnak, nélküle még hosszabb lett volna az éjszaka :o).

Helyszín: Lurdy
Rendezvény program: Fair Play Event, köszönöm Jucus!!!
Party service: Deluxe
Bútorbérlés: Konnexio

Dekor: KreaTanya :o)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest