CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2016. április 24., vasárnap

Az utolsó elsőáldozó


Nagy nap a mai, Somakoma elsőáldozó lett. Meghatódtam, megtehetem, anya vagyok :o))). 
Eszembe jutott SJP egyik jelenete, a „Csak tudnám, hogy csinálja” c. filmből, amikor a vásárolt almáspitét próbálja házikészítésűvé alakítani, ugyanis egy tortányi kapacitásom volt, ami a családé lett, s az agapé hozzájárulásom ezúttal két szépen csomagolt bolti keksz képében testesült. Ezen nem hatódtam meg, ezen csak nevettem. Tekintettel az elmúlt 48 óra igen intenzív rendezvény- és programáradatára, ennyire futotta.

Somát megünnepeltük a családdal, szerencsénk van, hogy sok családtag veszi körül. Az ebédet Krisztiánék készítették (Nagymami), a bizonyos torta mellett volt „mentes” Kemenesből, és a helyszín a szeretett KisVilla. Kültéri reményeinket elfújta a szél, ám a hangulatot ez cseppet sem csorbította. Köszönjük Boginak az aktív részvételt. Az asztaldekor KreaTanya :o))), az ültetőkártyák az ünnepelt kezei  közül kerültek ki. A legjobb a sajátja :o)))













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest