CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2017. január 23., hétfő

Bor, mámor, esküvő


Detti és Tibi esküvője szeptember végét tette csodálatossá. Kérésük alapján az őszi színeket, a szüreti hangulatot beépítettük a kreatív elképzelésbe és minden aprósággal igyekeztünk igazán hangulatos környezet teremteni a nagy nap köré.

A helyszín a KisVilla, amely a házasságkötésnek és a vacsorának nyújtott hátteret.








A házasságkötés bohém szereplői, a hordóasztal és a régi bicikli:



A menyasszonyi csokor és a szülőköszöntők:





Az asztalszámozásra és az ültetőkártyákra tekintve sem feledjük a tematikát, borosüveg és parafadugó. A betűtípusnál pedig az ifjú pár kedvelt sorozatára igyekeztem utalni: "Csengetett, Mylord?"






Ültetési segédlet, ez is kapott parafadugót:

Ajándékborocskák egyedi címkével:

Finom falatok az EtyekM-től a mi kedvelt tálalásunkkal:




Borkrémtorta:


Nem bíztam a véletlenre a gyümölcsök összeválogatását, igazi színfolttal tettük még hangulatosabbá a a teret ezzel a csodálatos gyümölcsbárral:




Csillagszórás:


Pont jó, hogy ilyen színes fotókkal zárul a visszatekintő. Sokáig éltünk ennek a napnak a boldog, vidám, színes hangulatából, az ott megélt érzésekből. Ezúttal is ott ragadtam :o), s megtapasztalhattam, hogy milyen áldott a mi életünk, együtt rezgett mindenki, aki hozzájárult ahhoz, hogy sok év múlva visszatekintve is azt érezzük, Nagy nap volt.

S akik nélkül nem írhattam volna a fenti sorokat:

Helyszín: KisVilla, Kriszta és Dalma (web / FB)
Catering: EtyekM (FB)
Torta: Zizicake (FB)
Fotós: Lengyel Balázs (a fenti fotókat én készítettem, de nem hagyhattam ki Balázst, mert profizmusával hozzájárult, hogy mindenki éppen ott legyen, ahol kell) (FB)
Ceremóniamester: Csáky László
Nyomdai segítség: Horváth Kata (Krónikás)
Dekor, csokrok, printek: KreaTanya / Kiki


Sok boldogságot az ifjú párnak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest