CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2012. február 5., vasárnap

DIY esküvő


2012. január 21-én férjhez ment a cincér lánya. A menyasszonyhoz olyan egyedülálló barátság köt, ami ritka… mert felnőtt korban, családosként köttetett. A tavalyi, többeket érintő 40-es átlépésének egyik ünneplésén Ő is jelen volt… csacsogtunk, mint mindig, gyerekségek, felnőttségek…. s most is előttem van az a pillanat, ahogy, azon az estén ránéz a kedvesére… na ott éreztem azt, hogy itt valami készülőben…. Zs-ből menyasszony lett :o))))
Hamarosan megtudtuk az esküvő időpontját és a helyszínt, ééééés felmerült, hogy részese lehetnék az előkészület azon részeinek, amelyekben jól jön a kreatív látásmód. Hát kell ennél nagyobb bizalom? Elismerése a munkámnak-hobbimnak. Kötéllé változtatása a baráti szálnak. Teljesen szabad kezet kaptam.
Adott volt a vendégsereg létszáma és összetétele, valamint az étterem. Az ismeretség pedig megkönnyítette a dolgom. Így történt, hogy belecsaptam életem első DIY esküvő munkámba. (ha jobban belegondolok a sajátom volt az első, de akkor még nem így fogalmaztam :o)))
Hát irány a tervezés.
A szertartás helyszínének dekorálása nem hárult rám, csupán az étteremre kellett fókuszálnom. A helyszín megválasztásánál természetesen fontos szempont, hogy lehetőleg közel helyezkedjen el a korábbi történésekhez, valamint a pár igényeinek és elképzelésének megfelelő legyen. (létszám, annak kor- és nem szerinti összetétele, lesz-e nagy bulizás, vagy csendesebb hangulat, milyen az étel, milyen a kiszolgálás, felfrissülési, parkolási lehetőség stb.)
Cincérék a legközelebbi családtagok és barátok részvételére számítottak, és a következő nemzedékre. Így történt, hogy 25 felnőtt és 9 gyerek került a meghívottak listájára. (aztán persze, ahogy lenni szokott változott egy kicsit)
A gyerekek miatt nagyon jó ötlet volt olyan helyszín mellett dönteni, ahol két teremrész egymás szomszédságában helyezkedik el. Az elgondolás, amely szerint a nagyobb részen a felnőttek, a kisebben pedig a gyerekek lesznek csak azért működhetett, mert a kisebbek is már 4-5 évesek, s mert a menyasszony nagyon előrelátóan beszervezett 2 animátort. (gondolom mindenkinek volt már élménye arról, hogy gyerekek rohangálnak, visítanak egy étteremben)
A helyszín tehát adott. Téli program miatt nagyon nem használtuk ki a külső részeket, de mindannak és a belső, meglévő adottságoknak figyelembevételével elkezdtem tervezgetni, ötvözni a lehetőségeket a pár stílusával. A vőlegénnyel asztalt tologattunk, mindent kicentiztünk, mert azért óriási terünk nem volt, fényképeztem, rajzoltam.
 
Folytatás következik a menükártyákkal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest