CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2012. április 19., csütörtök

DIY lámpabura


Tatatataaaaam :o))))) Ez aztán a csudiszép lámpabura. Láttam hasonlót a Pottery Barn-ban, aztán kitaláltam, hogy megcsinálom. Csupáncsak annyi kellett hozzá, hogy találjak üveg étel-takaró burát (Butlers, 4.500,-Ft), valamint Apukám, aki a tartószerkezetet elkészítette és matt feketére fújta, az Ikeában vettem fekete Hemma-t (engem várt egyetlenként a milliónyi fehér között), majd Zsolt szomszédunk felrakta a helyére és belé vezette az áramot. Tehát nem én készítettem, de remekül előadtam igényemet, tervemet és tökéletesen tartom a porszívó csövet a fúrás alatt.
Majd kap egy másik körtét… de már annyira türelmetlen voltam, meg kellett megmutatnom. (a hálóba került a hiper ciki szakadozott rizslámpát kiűzve)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest