CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2013. február 27., szerda

LSDLK

Ez a mi családunk :o))))
Szeretünk társasjátékozni. Talán a Csigafutam volt az első és Ki nevet a végén mindenféle tematikára építve, rajongunk a Dixitért (köszi Lívia for ever), imádjuk Marbushkat, és a lányok (onnantól, hogy Liza is megtanult olvasni) rákattantak a KrisKros-ra…



Fehérre festettem egy képkeretet és  I love zsákvászon darabot is laza ecsetvonásokkkal…


…. dugót szeleteltem és a zöldre festettem…

…. majd a betűket ismét fehérre…
 

…mondtam már, hogy vegyész is vagyok?, ennyi maradt a szakmai életemből, egy vegyészkanál, tökéletes a festék kotyvasztására…

… ragasztópisztollyal felerősítettem a korongokat a vászonra…
  


… aztán már csak lefényképeztem…


 Na milyen?

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest